My forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

SMF - Just Installed!

Author Topic: ham spille i liga to Wenger mener at selvom Cou Eriksson afviste forslag om, at han kunne følge Camp  (Read 5 times)

XXDCliff6

• Newbie
  • *
  • I'm Veronique and I live in Newton Morrell. I'm interested in International Relations, Knapping and German art. I like to travel and watching NCIS.
    • View Profile

ham spille i liga to Wenger mener at selvom Cou Eriksson afviste forslag om, at han kunne følge Campbell ud af klubben og sagde, at han fortsat er forpligtet til at lede Magpies tilbage til den engelske ligas øvre rækkevidde. 'Vi er Spanien vm trøje alle ked af at han er gået, men projektet er det samme, intet har ændret sig,' sagde han. 'Jeg forlader ikke.' Arsenal-manager Arsène Wenger har i mellemtiden støttet Campbells beslutning om at forlade. 'Jeg tror det er altid et kulturelt chok at gå ned på et niveau,' sagde franskmanden, 'og jeg ved ved at tale med nogle spillere, jeg havde hvem har gjort det.De har alle oplevet det dårligt i de første seks måneder, og du kan forstå det. Jeg tror Sol har nok stadig i skabet til at spille i Premier League og jeg vidste, at det ville være svært for ham [at spille i liga to]. ' Spanien vm trøje Wenger mener, at selvom County fans vil have ret til at stille spørgsmålstegn ved den tidligere Englands forsvareres modstandsdygtighed og appetit til nye udfordringer, har den 35-årige den nødvendige fiber ikke kun for at fortsætte med at spille på højeste niveau, men endda for at prøve sin hånd i ledelsen. 'Han kunne være en træner,' sagde han. 'Sol er en stærk mand, når han har noget at tænke på.' Men at have - og holde - hans sind på noget har præsenteret problemer for Campbell før. Wenger var hans manager i fem årstider, hvorunder forsvarsspilleren vandt to Premier League-titler, men også lidt foruroligede staver, hvoraf den laveste led ham til at opgive et spil mod West Ham i halv tid og flygte fra stadion. Kristofer EleanorHo
 MicheleAk [url=http://www.mvaforrosdivisorias.com.br/index.php/component/k2/itemlist/user/44652#]maglie del calcio
LeolaCorl
 FranklynB SueDwight
 ArnulfoTa [url=http://www.aurum32.it/userprofile/tabid/124/UserID/128281/Default.aspx#]maglie del calcio
BlondellG
 Annaaepw maglie calcio poco prezzo ShaunDuCa
 MalissaLo fotballdrakter barn FideliaGo
my homepage - Marokko vm trøje