My forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

SMF - Just Installed!

Author Topic: lide holdet meget meget JosMourinho nyder i den Den portugisiske holdt en finger på sine læber ved d  (Read 5 times)

XXDCliff6

• Newbie
  • *
  • I'm Veronique and I live in Newton Morrell. I'm interested in International Relations, Knapping and German art. I like to travel and watching NCIS.
    • View Profile

lide holdet meget meget JosMourinho nyder i den Den portugisiske holdt en finger på sine læber ved den endelige fløjte og mumlede direkte ind i kameraet efter deres vigtigste sejrvinde hidtil. 'Nogle mennesker taler for meget,' Spanien vm trøje sagde Mourinho om gestus. 'Du ved, ro ned, slappe af. Slap af lidt. Tal ikke for meget - tale, tale, tale. Du ved det, slappe af. ' Spurgte, om det var rettet mod kritikerne, han mærkede 'Einsteins' eller journalister, sagde han: 'Ja, slappe af lidt. Vær ikke så nervøs, vær ikke så begejstret. Rolle lidt ned. Oppositionsbænken gjorde deres job, superkorrigeret. Det er endnu ikke kommet, kampen hvor jeg selv, Mauricio [Pochettino], mit personale og hans personale har et problem. Vi spillede mod hinanden så mange gange siden Spanien, og vi har et rigtig godt forhold. Vi taber, vi vinder, jeg ved ikke, om vi tegner og vi er altid korrekte med hinanden. Og endnu engang er jeg endnu gladere, fordi vi slog et meget godt team. Jeg kan godt lide holdet meget, meget. ' Portugal vm trøje José Mourinho nyder i den brutale skønhed at holde sig til sine principper | Barney Ronay Mauricio Pochettino og hans spillere var ikke enige. Efter 80 minutter af defensiv koncentration fra begge sider blev kampen vundet af et rute-et mål, med Romelu Lukaku på vej mod David de Geas lange bold for at give Martial en chance for at komme ind i Spurs straffespark. 'I slutningen af ​​spillet troede du, det ville tage et genialt slag eller en fejltagelse for at skabe et mål, og det var os der lavede fejlen,' sagde Pochettino. RichKeenu TawnyaEdm
 AndraNesb [url=http://cristazzul.com.mx/?option=com_k2jer born
MarcellaG
 CoryCadwa LuzBancks
my homepage - Marokko vm trøje